W środę 27 marca, tuż przed świętami, odbyła się matematyczna zabawa korytarzowa. Były to matematyczne stacje zadaniowe związane ze świętami Wielkanocnymi. Zabawa polegała na rozwiązywaniu zadań rozmieszczonych w różnych częściach szkoły. Po rozwiązaniu zadania należało odnaleźć kolejną stację, do której kierowało rozwiązane zadanie. Uczniowie z klas IV – VII rozwiązywali zadania zaszyfrowane w formie kodów QR. Musieli więc w tym dniu skorzystać ze swoich urządzeń multimedialnych, ponieważ potrzebne były do odczytania treści zadań (aplikacje do czytania kodów QR). Rozwijali w ten sposób umiejętności korzystania z TIK (technologii informacyjno – komunikacyjnej). Nauczyciele matematyki chcieli również w ten sposób rozbudzić zainteresowanie matematyką, ponieważ zadania były w ujęciu praktycznym. To już tradycja w naszej szkole, która cieszy się dużą popularnością wśród naszych uczniów. Zapraszamy do udziału w zabawie wszystkich uczniów w kolejnym roku szkolnym.
Nauczyciele matematyki
Agnieszka Kogut, Joanna Miś
źródło grafiki:
https://www.canva.com/
https://www.istockphoto.com/pl